tisdag 7 juni 2011

Glömde kameran

Igår var jag på marknad i Överrödå och det var en bra dag önskar bara jag tagit med mig kameran så hade ni fått se många fina bilder men är man virrhöna så är man och man kan itne minnas allt :D.

Det var verkligen toppen väder och idag går jag ton i ton med danska flaggan för självklart hade jag glömt solskyddsfaktorn också vilket ju var otroligt dumt.
Försäljningen var väll si sådär men då vädret är så bra, kunderna trevliga och arrangörerna helt underbara så gör det ingenting och det var ett bra sätt att fira sveriges nationaldag på sedan avslutade vi dagen med hemmagjord pizza och idag är jag mörare än mörast men det var de värt.

Blir en lugn vecka nu känner jag och då dom lovat fortsatt toppenväder blir det solskyddsfaktor på och sedan njuta av värmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar