torsdag 15 oktober 2009

Ont i fötterna

har jag efter en eftermiddag på stan, L skulle handla en födelsedagspresent och en avskedspresent och jag passade på att kolla en butik med ett otroligt härligt utbud av Julkulor (tidigt jag vet men mysigt), blev två kulor med prickar en i svart vit och en i vit svart :) passar en prickig person som jag, sedan var jag tvungen att köpa svarta änglavingar också, L tyckte dom var super fina och skulle låna dom till hallowen.

Nu har även vi kallt endast 2 grader på morgonen och 5 mitt på dagen så idag fick jag premiär användning för min nya vita vinterjacka och den var superskön och fortfarande vit, är ju en liten dum färg för en virrhöna men nån gång ska jag väll lära mig att inte spilla på allt.

nu sitter dottern och pysslar ihop ett avskedskort brevid mig och jag ska slå in lite paket åt henne i morgonkväll ska hon på kombinerad avskedsfest och födelsedagsfest.

kram

1 kommentar:

  1. Tre grader varmt snart är det vinter tur att vinterdäcken sitter på bilen men en tur till skogen för att plocka trattkantareller ska jag nog hinna med
    mor

    SvaraRadera