fredag 23 oktober 2009

Lite regn

och knas på telefonen är det här regnet kan jag stå ut med men telefonen är irriterande det går inte att ringa nämligen :( men men det brukar ordna sig tur det finns mail i alla fall.

nu har L äntligen höstlov vilket hon verkligen förtjänar för det är mycket plugg hela tiden och många prov men hon är jätte duktig.

idag har jag först varit på museum och lärt mig om Lyons historia vilket var intressant sedan åkte jag och maken till IKEA och kollade in årets julpynt, blev lite omslagspapper och servettet hittade lite fint men maken tyckte inte riktigt som mig eller snarare det var fint men vi har ingenstans att ha det så de fick vara, kasnke återkommer jag då dom har rea på julgrejerna.

annars är allt bra med både djur och människor här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar