onsdag 30 september 2009

Vad ska jag skriva om

just nu finns det inte så mycket som händer så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, vädret är bra riktigt bra i en norrlänings ögon skulle jag vilja påstå, vovvarna mår prima,
dottern åker hem med buss idag eller går beroende på om det kommer någon buss men jag skjutsar fortfarande på morgonen för strejken pågår ännu så klart.

på torsdag ska jag ut på middag med några svenskor vilket ska bli trevligt och har jag tur kanske jag övertalar maken att åka till IKEA på fredag om han nu ändå ska vara ledig annars gör jag itne så mycket på dagarna min kropp spökar lite men egentligen inte mer än vanligt på hösten.

sonen har det bra i sverige och han är vist nyklippt men vägrar ta ett foto och visa sin mamma så jag får väll klara mig utan det då.

händer inte så mycket spännande här just nu är mer en härlig vardagslunk funderar dock på om jag ska försöka mig på att baka lite kanelbullar idag vore gott helt klart frågan är vad mina händer säger om det ska avvakta lite i alla fall kanske får göra muffins istället där krävs det ju inte någon degknådning samtidigt vore det gott med kanelbullar mmmmm.

vi får väll se, ha en fortsatt härlig dag nu ska jag och vovvarna krypa upp i soffan och läsa lite eller jag ska läsa dom kommer nog sova om jag känner dom rätt.

1 kommentar:

  1. buss strejk måste vara kul att vara chaufför i Frankrike undra hur ofta dom strejkar. Hälsa familjen kram Gittan

    SvaraRadera