fredag 27 mars 2009

Mobbning

måste det väll kallas om man läskas så som vissa gjort både via komentarer och mail pga mitt våffelinlägg då vill jag bara påpeka för de insnöade norrläningarna att vi har 10-15 grader varmt sol och både tulpaner, maskrosor och andra blommor som har intagit vår GRÖNA gräsmatta, dessutom blommar magnolian och körsbärsträden står i full blomm och vinterkläderna ligger nedpackade sedan flera veckor tillbaka

Under vecka 16 åker vi dessutom till Italien eftersom barnen har skollov troligast blir det en tur via Monaco också om jag får vara med och lägga upp resan lite, man måste ju passa på nu när man har nära för en gångs skull.

så vad är ett par sketna våfflor mot de ;)

hoppas ni får en härlig helg nu ska jag åka och göra min dagliga plikt Handla har man litet kylskåp och nästan obefintlig frys så får man glömma veckohandlingar och istället åka i alla fall varannan dag men bröd köps ju dagligen på bageri

kram Virrhönan

1 kommentar:

  1. Jag har utmanat dig. Om nâgra dagar bilar jag förbi Lyon för jag ska hälsa pâ ett par goda vänner i Rocquebrussanne.

    SvaraRadera