onsdag 27 augusti 2008

största spindel

jag sett (utanför skansen) var på besök i mitt hobbyrum igår den var alltså i samma storlek som min tumme och till de ben. jag är inte rädd för spindlar men igår skrek jag och L blev alldeles stel och stakars maken fick offra sig men det var på nåder han hämtade en sko och slog ihjäl jätten med sedan blev den begraven i dammsugaren.

sov skitdåligt i natt då jag bara kännt hur massa jätte spindlar krypit på mig *hurrvas*

nästan mysigare då med alla småödlor som just nu springer omkring överallt som tur är så håller dom sig ute men dom springer in bakom fönsterlukorna ibland och det är bra djur dom äter spindlar fast jag vill nog inte ha in en ödla stor nog att äta jätte spindeln vet inte hur jag ska göra, vet itne om spindlarna är giftiga annars kanske jag kan lära upp Kiara hon äter ju flugor och sådant så varför inte en och anan spindel också.

dessutom såg K en orm häromdagen brevid blomsterhandeln och där går min trevliga djur gräns ormar borde förbjudas eller så borde det finnas en regel alla äkliga kryp får bara vara små inga jätte spindlar här inte.

känner just nu att jag skulle behöva göra en superduper dammsugning på allt som går att dammsuga för att döda evenutella släktingar till jätten, men problemet är att ser jag en till sådan är risken stor att jag springer skrikande åt andra hålletspeceillt om den får för sig att röra på sig.

nä nu pratar vi om roligare grejer om en vecka är det slut på barnens sommarlov skönt tycker jag men jag tror inte barnen längtar eler dom längtar nog efter att ha nått att göra på dagarna men alla läxor NÄ.

kram Virrhönan

1 kommentar:

  1. 900 mil, ja vi ar olika redan dar for vi har inte raknat,haha. Skulle gissa pa ett par hundra och redan da tyckte vi att det var outhardligt langt :)

    SvaraRadera