tisdag 26 augusti 2008

Njuter i solen

har jag sagt tidigare att jag fått ovanligt mycket färg i sommar, jag har ju tyckt det men efter nu de senaste dagarna suttit ute 2-3 timmar varje eftermidag (runt fyra fem snåret) så har jag numera mycket färg för att vara mig och bäst av allt jag har inte bränt mig.

njuter så av värmen just nu det är liksom svensk sommar då den är som bäst skillnaden är väll bara att jag sitter i Frankrike men vad tusan jag passar på att njuta ändå man vet aldrig hur länge solen stannar.



till och med K har fått färg och det är inte illa för jag tror mormor tvingade ut honom mer än jag fast det är klart här sätter han sig ute med en bok och vips har 1-2 timmar försvunnit, känns i alla fall skönt att han inte är helt kritvit efter allt innesittande datorerande han hållit på med denna sommar

avslutar med en sommarbild från sverige

kram virrhönan

1 kommentar:

  1. fin bild kossan tittar på dig o undrar vad du gör :-) kram

    SvaraRadera