söndag 17 augusti 2008

Lite tyst


men det har varit fullt schema bla har vi varit till Annecy och den franska sidan av genevsjön idag är tjejerna själva på bio på andra sidan Lyon fast i morse var dom på marknad med mig och köpte lite frukt och tittade lite på hantverksmarknaden plus att stora pariserhjulet är på plats igen och båda tjejerna vågade åka så jag tror dom är superstolt över det också.


kul är det i alla fall och det är två duktiga tjejer enda tråkiga som hänt måste väll vara att hjälpsama dottern lyckats tvätta sin brors pass så vi måste kolla om det är giltigt för lite skabbigt blev det, men han får nästan skylla sig själv för man lämnar inte både börs och pass kvar om man vill ha byxor tvättade. lillasyster har i alla fall lärt sig att hon måste kolla fickorna innan hon tvättar men vad storebror lärt sig vet jag inte vi får väll se.


L har börjat tvätta för hon påstår att dom numera är van att kläderna ska tvättas direkt för de gjorde mormor och inte mig emot hon får gärna tvätta tycker det är ett underbart inseativ av henne så vi tackar och tar emot.




föresten gissa om tjejerna väckt uppmärksamhet då båda springer runt i sverige tröjor på stan har aldrig hört så många fransmänn som plötsligt kan engelska helt spontant då dom möter två snygga svenskor och det flörtas hej vilt då tejerna passerar vilket dom tycker är lite skoj.

bästa är ju att man inte tappar bort dom i folkvimlet direkt de gula lyser upp
Kram Virrhönan

1 kommentar:

  1. Fina bilder jag längtar tillbaka
    här börjar det bli höst
    Tant Grön

    SvaraRadera