fredag 8 augusti 2008

OK är ni beredd





här kommer vår resa i bilder och lite text
vi börjar med släkten som vi träffade förra fredagen (1/8)
vi var ute på min morbrors gård i en pytteby i västerbotten även min mormor bor på den gården



Ni har säkert gissat att det är L som tagit bilderna brukar vara annorlunda motiv och vinklar då hon fotat men bilden på henne och gammelmormors hund Sammy den tog jag



På lördagen var vi på bröllop




Jag och bruden har varit grannar och sedan klasskamrater och våra döttrar har varit vänner sedan dom var 4månader och lite får nog brudparet tacka mig för att dom träffades eftersom jag ju var barnvakt åt N den aktuella kvällen sedan att F inte stack direkt då både N och mina barn kom instormande på morgonen bla anklagade K F för att vara pirat med sina tatueringar och konstiga metallgrejer i ansiktet
Vackra N min extra dotter och en verklig sångfågel de rann en tår på min kind då hon sjöng på bröllopet helt underbar vacker röst




Lübeck

två resvana hundar på ännu ett hotell, i tyskland var alla oerhört intreserad av dom vackra hundarna och dom väckte uppmärksamhet


Luxenburg


självklart fick hundarna sitta med vid bordet då vi gick ut och åt och att dom väckte uppmärksamhet förstår ni nog men dom sköte sig utmärkt och var så väluppfostrade att dom fick sig några brödbitar som belöning då och då

vi har även hunnit med en del annat också men utan fotobevis jag berättar nog mer senare ska ni se

1 kommentar:

  1. Härliga foton! Ser fram emot att få se dem scrappade! Kramis!

    SvaraRadera