fredag 7 mars 2014

Funderar


Vad jag ska skriva för nått händer inte så mycket här vi fixar det sista i köket och maken har målat om inne på våran toalett.

 Hundarna mår bra men deras matte har haft två UVI på två veckor den första hade gått upp i njurarna och troligast var det väll den som inte riktigt försvann då det kom tillbaka inom en vecka igen så ni får gärna hålla tummarna att denna kur tar för jag behöver inte ha mer ont än jag redan har.


Pepsi har ju saknat fönsterplatsen hon hade där vi bodde förut så nu har vi möblerat om vid fönstret så hon tar sig upp och kan hålla lite koll igen, tyvärr ser hon inte när familjen kommer hem genom de fönstret men det finns massa annat att hålla koll på som skatorna och grannarnas barn.

Även Kiara brukar sitta där men hon väljer alltid att titta inåt väldigt sällan utåt.

I slutet av månaden ska jag åka på pysselträff till Ö-vik längtar ordentligt för jag behöver lite pysselinspiration nu känner jag det är lite tunt på pysselfronten just nu även om jag för tillfället virkar lite men ännu har jag inget att visa upp

// Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar