lördag 12 december 2015

Förlåt förlåt förlåt

Jag är urkass bloggare just nu vill ni ha uppdatering på vad Virrhönan skapar är nog FB bättre ställe att kolla på länk HÄR

Jag har haft ganska mycket med Julmarknader och all vila efter dom  och sedan har ju detta underverk tagit all min tid tillsammans med mina goa gamla tanter
Dagen vi hämtade henne, liten men kaxig inte rädd för nått
 hon har smält mitt hjärta
 I början tyckte tanterna bara om henne då hon sov
 mycket vovvemys blir det med 3 hundar
 som sagt hon är bäst då hon sover
 men hon vill helst vara i centrum jämt
Nu lite större fortfarande väldigt kaxig dock är hon mer accepterad av tanterna
speciellt Kiara som var lite rädd för henne i början nu kan dom busa hur länge som helst.
 
Ångrar inte en sekund att vi var lite spontana där och bestämde oss att det var just denna tjej vi ville ha och vist kan det vara lite rörigt med tre hundar ibland framförallt då tanterna ju ändå är snart 12 och 10 år och tycker en vild valp inte allt är så skoj då hon inte ger sig utan ska bita dom i öronen för sjuttielfte gången, men mest kärlek massor av kärlek så otroligt mycket kärlek.
 
// Virrhönan
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar