måndag 20 februari 2012

Det var detta jag längtade till

I Lyon hände det ju att man fick frågan vad man saknade med vintern i norra sverige och detta är nått jag saknade de här underbara vintervårdagarna som vi har här uppe i norr.
idag var det -3 och med en helg där vi haft snöstorm och knappt kunnat gå ut var det helt underbart att ta hundarna på en promenad på isen dock var det så spårigt att jag inte lyckades gå ut ur skuggan, men hundarna var nöjda med friheten dom fick av att springa lös på isen.
var en bit att plumsa för att få sol men det var otroligt skönt även i skuggan, märktes dock att det blåst en del under helgens snöfall på sina ställen fanns det snövallar som var högre än mig medan det på andra nästan knappt fanns snö.
självklart måste jag avsluta med en bild på skönheten och odjuret som var så lycklig där dom plumsade fram i snön på isen.
kramar Virrhönan

1 kommentar:

  1. Åh, vackra vackra Västerbotten, som jag kan sakna dina vintrar! Vilka fina bilder du tar!!!

    /Zildara

    SvaraRadera