fredag 12 februari 2010

Maken är hemma

han blev väll typ 22 timmar försenad eller nått men hemma är han dock inte bagaget (nån som är förvånad)

dock hade han min nya lilla kamera med sig så jag är nöjd ändå, vi har ju bara haft en stor kamera jätte bra systemkamera som tar superfina bilder men stor och svår att bara plocka med sig dessutom okuperas den ju av dottern mesta tiden så nu har jag en egen liten handväske kamera så har ni tur kan ni får lite mer bilder också.

Var på Paris store idag en asiatisk matbutik vi var ett gäng mammor från skolan som åke iväg handlade lite åt kinesiskt och pratade om ditt och datt, väldigt trevligt hade vi men oj så kallt det var butiken hade ingen värme alls och det var -5 utomhus så jag tror inte jag tinnat upp ännu.
Har jag sagt att jag tycker vi ska få vår nu, för de tycker jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar