söndag 21 juni 2009

Trippel Grattis

i min släkt känns det som alla fyller år i en grupp med flera födelsedagsbarn under en kort period men dom andra har i alla fall egen födelsedag förutom dessa tre, idag fyller nämligen min mormor år det gör även hennes älsta barnbarn och även den yngsta så idag är det trippeklalas
kossan har inget med födelsedagsbarnen att göra förutom att hon bor på den gård i den pyttiga byn där 2 av dagens födelsedagsbarn bor

GRATTIS igen alla tre och hoppas ni får en fin födelsedag
på gården bor även denna fina vovve som nog också han längtar till i sommar då han får dambesök, Sammy har nämligen alltid haft ett extra gott öga till Pepsi.
annars är det KALLT i Lyon idag Umeå har tom varmare väder än oss, fast vi klagar inte för solen skiner och luften är sval och skön, passar istället på att vädra ordentligt för snart återkommer nog värmen och jag tar faktistk hellre 15-20 grader och sol än över 30 och tryckande hetta i alla fall så länge man fortfarande har en vardag och inte bara kan ligga och trycka i skuggan.
ha en härlig dag själv är jag smått bakis efter en väldigt trevlig avskedsmiddag i går, är flera svenskar som flyttar hem vilket är lite sorgligt dessutom var dom jätte bra hundvakter och det var hos denna familj hundarna bodde i julas. nu ska jag lägga mig i soffan med en bra bok.
kram Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar