söndag 27 april 2014

Virkar




Just nu virkas det för fullt allt kan jag inte visa men senaste är en orm som brorsdottern fick och den blev succé.



just nu tillverkas det ugglor hittade ett fint mönster HÄR som jag testar nu och som verkar bli bra första ugglan blir så klart grön
å med det underbara väder vi har just nu så är det så skönt att sitta ute på altanen och virka.





I veckan har jag varit barnvakt till lilla E då mor och far fixat inför sin flytt och det är en ära att få passa fasters lilla gull även om jag insett hur ringrostig jag är då det gäller bebisar.

Nästa vecka blir i alla fall lugn och inget barnvaktssittande jag älskar det men min kropp håller inte med alla gånger tur lilla E är en solstråle som verkar tycka faster är en rolig typ även om hennes kropp är skrutt.

// Virrhönan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar