söndag 6 april 2014

Sista sidorna

nu kommer dom sista sidorna från förra helgen jag har blurrat ansiktena på vissa bilder om ni undrar varför vissa ser så konstiga ut.
denna skulle vara mycket klet och kladd på och det kändes perfekt att få leka med lite färg till bilden på min brorsdotter och hennes mormor och morfar i fjällen
 
Fasters charmtroll tjejen som nästan alltid är glad
 
Min farmor var så stolt över sitt nyaste barnbarnsbarn, måste ju verkligen vara så att om man säger att barnbarnen är livets efterrätt är barnbarnsbarnen chokladen på toppen. jag följde en skiss då jag gjorde sidan och tycker jag lyckades bra med LO:n
 

Rubriken säger allt jag gissar att det var precis så min bror kände då han höll sin nyfödda dotter i sin famn.
 här hade det också kunnat stå Äntligen efter många år som jägare utan nån större jaktlycka lyckades han inte bara en gång utan fyra gånger på fyra jaktdagar, han sköt hela familjen kan man säga en kvinna en tjur och två kalvar.
// Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar