lördag 30 november 2013

Julpyntat

Mina finaste tomtar är framplockade mina Rolf Berg tomtar

Saknas bara lite snö för dom att stå på , ska köpa nått snöliknande men jag kunde inte vänta så dom fick komma fram ändå

 
Fick även en ny av maken det har blivit lite av en tradition kan man säga att han ska fylla på min samling i år fick det bli en tomte med bock
julstjärnan är på plats också den är så vacker men svårt att fota
och min älskade franska ängel har också fått komma fram
för något år sedan gjorde och jag och sålde dessa tokerfigurer tycker dom är fulsöta men älskar dom och jag är glad att jag sparade några till mig själv för det var mycket jobb med dom.

Köksfönstret blev rött och där blommar redan amaryllisen den julblomma jag älskar mest kanske för att det är den enda jag tål men fina är dom.
 
Hoppas ni får en fin första advent jag kommer fira min söndag i
Vindeln där det är marknad i kvarnen mellan 12-16
 
kram Virrhönan
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar