tisdag 2 juli 2013

På Torsdag smäller det

Då blir det 40årskalas hela dagen och då jag är barnsligt förtjust i att fylla år längtar jag och förberedelserna är i full gång.
Man kan väll säga att teamat för dagen blir USA möter västerbotten med en liten stänk av medelhavet i alla fall då det gäller de ätbara, dekorationerna är lite mer åt de prickiga hållet i rött blått och vitt, man måste ju passa på att fira USAs nationaldag när man kan.

Annars har vi lite tomt i huset då dottern dragit iväg på tågluff ut i Europa hon lämnade berlin idag och åkte vidare mot prag och är än så länge väldigt nöjd med sin resa.

Största händelsen denna vecka är att jag blev faster i söndags till en liten tjej hon var verkligen efterlängtad var 15årsedan sist våran släkt fick ett tillskott, faster tänker skämma bort henne massor och längtar till den dagen jag får pyssla med henne men tills dess får jag väll pyssla åt henne :D

// Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar