lördag 6 juli 2013

Nu är jag 40år

och jag blev firad ordentligt
vår nybyggda farstubro var pyntad för trippelfirande, 20årig bröllopsdag, namnsdag och födelsedag skulle självklart firas 4 Juli style detta år.


dagens yngsta men underbaraste gäst var fasters lilla gullunge endast 4 dagar gammal kom hon och gratulerade sin favoritfaster :D snällare liten bebis har jag nog aldrig träffat hon var så nöjd så och faster var nöjd att hon fick mysa med underverket, räknar nog in henne som en lite förtidig födelsedagspresent den bästa presenten av dom alla.
 hemmet var pyntat i rött blått och vitt och de fanns ganska mycket prickigt och majoriteten av gästerna kom med prickiga eller gröna paket de flesta hade kombinerat båda i ett.
 tårtan var pyntad som USAS flagga och supergod, det var grädde och lemoncurd i ett lager, och vaniljkräm med blåbär och jordgubbar i de andra. innan tårtan serverades vi en buffe med bla pulled pork, coleslaw, dubbelmarinerad fläskfile och melonsallad
 Tack för alla gratulationer och underbara presenter.

Mor och far var med och firade mig så klart

 Innan födelsedagen pysslade jag ihop två kakfat som jag sedan fyllde med godis istället för kakor eftersom jag är mer av en gottegris än ett kakmonster :D
Måste även visa lilla Ulle, hon föddes på min morbrors gård på min födelsedag och jag fick äran att namnge henne, tycker namnet passar perfekt och älskar hennes rödafärg :D
 
// Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar