fredag 10 augusti 2012

Pysselrum del 2

Nu äntligen är jag färdig, finns lite smågrejer att sortera in på rätt plats men det är helt pysselbart nu
scrapphörnan 


 blåa skåpet är fyllt med saker till cernitleran och bordet där skrivaren står har plats om jag flyttar lilla databordet (som jag inte vet om jag ska behålla ännu), men jag har alltså en tredje arbetsbar plats också med några enkla små justerigar och scrappbordet är ju stort ifall jag får besök av någon pysselsugen kompis nån dag så rymms det minst en till vid bordet
vårt gamla vitrinskåp innehåller nu en hög av mina pysseltidningar en hel del pyssel jag gjort plus det som finns kvar från den nallesamling jag samlade på förut och som legat nedpackad ett tag nu

pärlhörnan och mina trogna vänner har en egen plats
hundhörnan

Det ser kanske rörigt ut för en del men jag gillar att ha översikt och få insperation genom att se mina saker, jag ska sortera bland mina stämplar och papper också men det gör jag en annan dag för nu är det helt pysselbart, gissa vad jag tänker göra hela helgen :)

// Virrhönan

1 kommentar:

  1. Men så avis jag blir på ditt fina pysselrum.Förstår att då kan inspirationen sätta in. Saknar verkligen ngnstans att hålla till med mina pärlor och att ha överblick.

    lycka till

    SvaraRadera