tisdag 26 juli 2011

Träffat släkten

I går fyllde min kusin A 25år så vi passade på att samla släkten på lite wokat ute i de fria och vi hade verkligen tur med vädret för precis då alla hade ätit klart kom regnet.
så vi gick in och åt tårtan inne istället
jag fick mysa lite med kusin E:s kisse Dollie Pepsi tyckte dock hon var ett otyg och försökte skräma bort henne men de funkade inte.
dekorerade även den "vackra" tårtan och inte vacker men sällsynt passar bra som beskrivning på den och som tur var blev den jätte god.
Tror födelsedagsbarnet blev nöjd över sitt firande och det var två trötta hundar jag tog med mig hem det händer mycket där ute i byn mitt i skogen, massa hundar, lite katter, ett får, några kossor massa människor och MAT massa mat att vakta och försöka tigga till sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar