tisdag 5 juli 2011

firat den 4 juli

som alltid firar vi USAs nationaldag med buller och bång, igår blev det lunchgäster sedan massa tårtor och godsaker, förutom att det är USAs nationaldag råkar det ju vara min namnsdag min och makens 18åriga bröllopsdag och dessutom min födelsedag.

Blev ett härligt firande och jag fick många underbara presenter var ju trots allt några årsedan jag var i sverige på min födelsedag eller det var inte riktigt sant jag och dottern landade i i norrland på kvällen den 4juli i fjol men då nöjde jag mig med en stillsam födelsedagsmiddag med två av dom viktigaste personerna i mitt liv sonen och dottern.

Men nu blev jag verkligen firad och idag är jag nöjd men mör så det kommer bli en lugn dag dock ska jag ta mig till stan min bonusdotter (dotterns allra bästa vän N) sommarjobbar som gatumusikant så självklart måste jag ned och lyssna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar