lördag 28 februari 2009

Vill ni veta vad vi har för väder

eller blir ni bara avundsjuka

+12 grader i skuggan strålande sol fågelkvitter och en natur som börjat vakna ur vinterdvalan såg att bla körsbärsträden börjat knoppa sig.

dottern och jag har tillbringat dagen på stan eller jag följde med henne in shoppade lite (mest hon) och sedan träffade hon några klasskamrater och fortsatte shoppingen medan jag åkte hem
och sista biten efter jag stigit av bussen fick jag ta av mig till t-shirt för att inte rinna bort och de var så underbart skönt att gå där och se hur naturen var påväg attvakna och samtidigt njuta av den underbara solen igen .

i morgon går vi in i Vårmånaden här och det märks redan fast liksom april är lite osäker vädermässigt sverige är mars det här så vi kan nog vänta oss lite sämre väder och tom nått snöfall till om vi har otur.

ha det så gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar