söndag 22 februari 2009

Saknat mig?

var lite intensivt förra helgen så det har tagit sin tid att återhämta sig är inte van att stiga upp 4 på morgonen en dag och sedan dansa till fyra på natten kvällen efter och sedan allt annat vi han under våra 4dagar i sverige.

dessa två var föresten jätte nöjd då vi hämtade hem dom från pensionatet fast ägarinnan var mindre nöjd hon kunde nog behållit dom och hon bad att jag skulle lämna dom fler gånger, låter väll bra inför framtida resor.


dessutom har vi haft så härligt väder här i Lyon att jag passat på att sitta ute i solen idag kom dock regnet men inte mig emot har tillbringat dagen i soffan med en virkning och sedan lyssnar svt.se på datorn påvoch både skidskytte (eller skitskytte som det var idag för killarna) och längd och franska eurosport har fått stå för bilden.


har även hunnit vara ute i regnet och fota L hon köpte en ny klänning igår vist är den läcker och hon också, skorna var samma som hon hade på bröllopet


får nog snart låsa in denna 14åriga tös för fransmännen blir alldeles galna då dom ser henne.


måste föresten skriva ett stort TACK till min mors systrar och bror med familjer (och mormor också så klart) som verkligen satte guldkant på bröllopet dom ställde upp mangrant som vanligt och förutom att dom hejade fram lillebror en sista gång (det är C:s tur att ta över nu) så lagade dom mat, plockade svampen (till maten) dukade, fixade städa osv vet att lillebror också är otroligt nöjd och glad över dessa underbart fina släktingar som alltid ställer upp

KRAM
en trött men nöjd Virrhöna

1 kommentar:

  1. Ja, inlåsning tills hon blir 35 eller så kan väl funka? ;)

    Jag har samma problem jag med två döttrar i tonåren, som dessutom ser lite äldre ut då än deras egentliga ålder. *suck* Man trodde det skulle bli lättare med barnen då de blev äldre....

    Jättefina bilder ialla fall och kan tänka mig att hundarna blev glada att få komma hem även om det är skönt att veta att de haft det bra på pensionatet. Känns ju tryggare att lämna om man vet att de får det bra.

    SvaraRadera