torsdag 26 februari 2009

Där fick jag

i morse var frost på bilrutan och minusgrader men nu skiner solen igen iof har vi bara 6grader varmt just nu men solen värmer.

sitter och laddar inför skidstaffeten ska se den både på fransk tv och sedan via nätet på svensk så jag förstår lite av vad dom säger även om det är intresant att höra La Suede hela tiden från fransk tv då svenskarna är uppe och drar men mycket mer hinner jag inte med att förstå

och hoppas på lite spänning i alla fall gärna från rätt land och gärna medalj har ju iof en fördel har ju två länder att heja på men självklart är det ett speciellt som ligger mig varmast om hjärtat.

Ha en fin dag
KRAM
Virrhönan

ps. jag gillar fortfarande att få kommentarer så glöm inte bort att lämna avtryck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar