måndag 29 december 2008

Hemma

är jag och maken eller vi har varit hemma ett tag nu landade strax efter tio och nu har vi pakat upp lite kollat in att allt klarat resan och bara tagit det lungt.
resan hem gick bra men var en aningens stressig med mindre än en timme på varje ställe då vi skulle byta värst var arlanda då vi hade 45minuter på oss och självklart blev vi lite sen och sedan skulle jag försöka hålla makens takt genom sky city, vi han men mina höfter protesterade vilt efter "språngmarchen" som tur var så var det lugnare då vi landade i tyskland och desutom var flygkaptenerna bra på att landa planen så det blev enormt mjuka landningar i alla fall 2 av 3 och den tredje var bara halvhård så min kropp mår skapligt trots allt.
nu ska jag dock i säng och i morgon ska vi hämta hem små älsklingarna hoppas dom inte är allt för sura på oss efter 10dagar uta oss utan att dom fått ha det så härligt så.

får se om vi hinner kolla in rean i morgon om de är någon fyndade lite på rean i sverige och hittade ett par jeans och en skjorta, köpte även ett par jeans på ordinariepris totalt omöjligt att hitta jeans som passar mig i frankrike

God natt

3 kommentarer:

  1. Gott Nytt År
    Önskar vi på Röbäck

    SvaraRadera
  2. Vi flög med Ryan Lyon/Grenoble och dte gör jag inte om. Iallafall inte runt jul. Det tog tre timmar att ta sig igenom säkerhetskontrollen så planet blev flera timmar försenat. Allmänt kaos. Sen på hemvägen fanns det bara ETT bagageband till 5 landade plan. Det tog över en timme av knuffande innan bagaget kom. Snacka om att ha för liten kapacitet för alla plan. har du flygit från den flygplatsen? Kanske hade vi bara otur för det är ju bra att ha hittat ett alternativ till Marseille.

    SvaraRadera
  3. Gott nytt fransktår förresten :)

    SvaraRadera