onsdag 3 december 2008

Endast tomten är vaken



Mina Rolf Berg tomtar är på plats i år har dom tom fått ett snölandskap

är L som varit framme med kameran.

hoppas de kommit några nya tomtar i år för jag skulle både behöva en liten nisse till mitt luciatåg
(dom är lite större än dessa mininissar) där har jag bara lucia tärna och pepparkaksgubbe än så länge, sedan behöver jag ju alltid fler mininissar :) nä men 1-2 nya nissar brukar jag köpa eller få varje år.

nu kallar sängen har superdåligt i ryggen just nu så mitt datorerande har blivit lidande om ni tycker jag är tyst, men jag skyller på vädret de kom tom lite snö idag men de försvann fort hoppas dock på lite varmare väder vill inte ut och köra i snö och halka som det är nu.

Kramar

2 kommentarer:

  1. Hej Ulrica!
    Ser att du, som jag, gillar Rolf Bergs tomtar. Och ängeln längre ner är inte det Jim Shore?
    By the way, vi har gått i samma klass till nian, Kicki Strandberg. Fick tag i denna blogg via din pappa. Har nämligen sökt dig ett tag nu, och trakasserat diverse Ulricor vårt i land...utan att veta att du inte ens befann dig här!
    Det är så att jag och Petra har dragit ihop en liten klassfest den 27:e december, vi är nu 12 helt klara, tre kansken och fyra (inkl. dig) vi fortfarande inte fått tag på...men vi ska satsa hårt denna helg så förhoppningsvis får vi iaf tag på alla.
    Vi hoppas du kan och har lust att komma, det blir inget speciellt, vi kommer från början att vara i min lägenhet i centrala stan...men då vi kommer att ha med (minst) tre allergiker så bör vi röra oss ut inom två-tre timmar.
    Jag har lämnat mitt telefonnummer med dina föräldrar...hörde du ringde gratis! *s*
    Annars är det bara att maila på:
    kix@glocalnet.net

    Ha det så bra och jag hoppas att vi hörs och ses framöver!
    Mvh, Kix.

    SvaraRadera