söndag 28 september 2014

Virkar lite

Sitter mest med en virkning i händerna just nu och det har blivit lite sjalar på slutet tänkte jag skulle ta med dom till julmarknaden å Gammlia 6-7 december

nu har jag höstlov ett tag innan det kör igång närmare jul men jag längtar redan lite älskar verkligen att stå på marknader trots att det är jobbigt.



 Förra helgen stod jag på gammlia höstmarknad hade med mig en del nytt och det var mycket folk och härlig stämning även om hösten kom på söndagen och det plötsligt blev mycket kallare . Mamma och lilla E kom dit och hälsade på och det såg så gulligt ut då farmor och lilla E gick hand i hand och kollade in marknadsstånden, Lilla E fick tom åka hästskjuts vilket var jätte spännande
 
 
 Hemma har vi nått nytt att roa oss med ett fågelbord utanför fönstret vilket betyder att vi fått väldigt fint besök, Pepsi blev dock helgalen då hon råkade se en katt på altanen så hon bestämde sig för att hålla lite koll på fåglarna

 
Kramar Virrhönan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar