måndag 15 september 2014

bättre sent än aldrig

var på pysselträff för två veckor
sedan och lite blev skapat och typiskt nog glömde jag fota en del också måste komma ihåg det men då alstren redan sitter i brorsdotterns pärm får det bli nästa gång jag hälsar på där.

är lite mycket nu helt enkelt

min rygg kraschade då vi åkte till Småland och lämnade barnen och det är först nu det börjar kännas någorlunda men bra är det inte fast det är ju bara att gilla läget och stå ut det går över men det går sakta.

Nästa helg är det marknad igen på Gammlia härlig höstmarknad där delar av den ska vara tidstypisk vilket nog blir mysigt. själv är jag väll alltid tidstypiskt då cernit inte är så många år gammalt egentligen :D

Jag har skapat lite nytt också så roligt att få göra nya saker och lite tomtar har också börjat komma till liv snart är det julmarknad och jag försöker sprida ut tillverkningen så kroppen ska orka lite då och då varje dag så mår mitt huvud bra och kroppen klarar det.
Då jag skapar stänger jag ju ute smärtan så för mig är det rena rama medicinen att pyssla samtidigt får jag hålla koll på mig själv jag kan sitta lite för länge om jag inte tänker efter för då får jag så klart ondare men efter många år med värk känner jag min kropp ganska bra vid det här laget. å skulle jag inte skapa skulle jag bli knäpp.

Marknaderna tar enormt på orken men ger livskvalitet och även en sån som jag måste få känna sig "normal" ibland det är helt enkelt värt värken att få leva lite


Hoppas vi ses på  Gammlia sedan ska jag ha ett långt och härligt höstlov innan julmarknaderna kör igång och då ska jag minsann få ordning på ryggen också tänkte jag

Kramar Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar