tisdag 26 augusti 2014

Nu flyttar dom

I helgen tog jag och maken och fyllde bilen med grejer och sonen och drog söderöver första stoppet blev i Enköping för övernattning sedan åkte vi mot Visingsö där vi lämnade av sonen.

Hade ingen aning innan sonen sökte till skolan att det ens fanns en ö i Vättern och efter ett besök där konstaterar jag att jag missat något så vackert dessutom han vi handla lite polkagrisar i Gränna



Jag och maken sov en natt i Jönköping innan vi åkte mot Hultsfred där vi lämnade dotterns grejer innan vi vände tillbaka till Enköping och idag återvände vi hem till Norrland igen.

Lite roligt var det i Jönköping då antikrundan varit på besök den dagen och alla bodde på vårat hotell troligt att se dom live verkar vara ett roligt gäng med ett roligt jobb.


Kommer bli otäckt tomt här hemma men det är väll tur vi har hundarna i alla fall dom hade förresten en toppen helg hos hundvakter alltid skoj då man får höra att hundvakterna tycker det är dom som haft turen som fått rå om hundarna.  men nu är tjejerna trötta och nöjda.

till veckan ska jag börja göra om lite på övervåningen tänker invadera barnens rum lite nu när dom inte bor hemma längre en säng finns så klart alltid men övriga rummet tänker jag lägga beslag på :D

// Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar