lördag 9 augusti 2014

Lövånger

Idag var jag på en marknad som var ny för mig skördemarknad i Lövånger och ett är då säkert dit åker jag gärna igen oj så mycket trevliga människor och mysig miljö att ha marknad i enda som var synd var att jag var ensam så jag han själv aldrig gå och titta så mycket.

Tack alla kunder för en underbar marknadsdag utan er blir det så mycket tråkigare och det var dessutom perfekt marknadsväder varken för varmt eller för kallt även om jag frös lite i skuggan men då fick jag mysa in mig i min underbara sjal som jag velat prova några veckor nu men som det varit för varmt för.


I veckan fick jag även mina märkeslappar till mina virkade alster så nu vet alla att det är Virrhönan som virkar dessa härliga sjalar :D

har du ett virkat virrhöne alster och vill ha en lapp på den så hojta så fixar jag det

Kramar
Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar