tisdag 31 december 2013

Gott Nytt År

Hoppas 2014 blir ett fint och lugnt år och för egen del hoppas jag att 2014 ska bli ett mindre värkfyllt år och att de ryggskott jag dras med sedan julafton ska försvinna direkt vid tolvslaget, det har iof blivit bättre men jag är måttligt less nu, på att vara ännu mer orörlig än vanligt är pysselsugen men har ett hobbyrum i kaos efter marknadssäsongen och med denna rygg kan jag inte städa så då kan jag inte pyssla. surt surt.

Kort summering av 2013

-Dottern har varit panda volontär i Kina
-Jag var till Stockholm och pysslade i Globen
-Båda barnen tog studenten
-Mamma fyllde 60
-Dottern åkte på tågluff
-Lillebror blev pappa (å jag faster)
-Jag fyllde 40
-Jag fick åka till Stockholm och bli firad igen av finaste vännerna ett ego kollo kan man säga
-Dottern har gjort GMU
-Jag har haft många bra Julmarknader
-Det har regnat onödigt mycket denna vinter
-Min rygg och jag är inte överens även om rörligheten blivit bättre tack vare en envis sjukgymnast men just nu är ryggen billig om inte gratis
-Hundarna njuter av livet och ger mig livskvalitet precis som vanligt fast dom är gamla tanter numera på 9 och 8år

Gott slut och gott nytt år och må 2014 bli ett fint år fyllt med pyssel, kärlek, skratt och fint väder

Kram Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar