måndag 28 oktober 2013

Vist säljer jag

Får frågan ibland om jag kan sälja utanför marknaderna också, självklart men jag har inte tiden eller orken att ha en internetbutik så vill man ha nått är det bara att maila Virrhonan snabela Hotmail.se och ibland kan det ta tid innan jag kan skicka pga min dagsform speciellt om produkten är slut och jag måste tillverka nya, är man ett skrutt så är man.

Tänkte lägga upp en del av mina örhängen så ni får se vad jag gör finns halsband också i de flesta varianter bara att fråga.
 mina snapsglas kan jag tyvärr inte skicka samma sak med mina kärleksnissar.

Porto tillkommer

 Tryck på bilden så blir den större


Örhängena med fåglar kostar 120:- paret
fåglarna kan fås enkla också antingen med två likadana fåglar eller två olika då kostar dom 80:- paret

och de två bilderna under  de figurerna kostar 80.- paret
övriga örhängen kostar 60:- paret och alla har krokar som är nickelfria så klart



 
 
 


 alla örhängen här nedanför kostar 60:- paret eftersom jag säljer en del på marknader kan jag inte garantera att ditt par ser exakt likadant ut som på bilden då allt är handgjort men vill du kan jag alltid fota av och skicka i ett mail så du ser hur dina örhängen ser ut.

vill man ha ett halsband istället kostar halsbanden 50:-





Änglar finns i alla storlekar och alla färger



















// Vrrhönan
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar