söndag 27 oktober 2013

Helgens marknad

I helgen var det marknad i Flurkmark som ligger bredvid den pytteby där min mamma växte upp så det var nästan hemma :D

Jag har ju tillbringat många lov där och det var många kända ansikten bland kunderna och en hel del släktingar så klart.

Flurkmark var även den marknad där min karriär började en gång för väldigt många år sedan så den är lite nostalgiskt att stå där.

Helgen gick helt ok och det är mycket trevliga människor som kom och handlade eller bara pratade bort ett tag.

Hade med mig lite tomtar och det var även många som passade på att köpa smycken till julklapp, mina pepparkaksörhängen och grisarna var mest populär vilket kändes jätteskoj eftersom det är personliga favoriter också.

Kramar Virrhönan




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar