måndag 10 december 2012

Trötter





Efter helgens äventyr men nöjd och med tanke på att det är kallare idag så hade vi verkligen tur med vädret och jag frös inte det minsta.



Jag hade verkligen världens bästa hjälpredor i helgen förutom mamma som ställde upp i lördags så jobbade dottern och hennes kompis stenhårt hela helgen vilket gjorde att jag även han njuta lite av marknaden också och man kan inte annat än få julstämning då man gick där i snöfall med tomtar i vrårna, hästar och  julmusik.











Förövrigt har Kiara ett meddelande till tomten hon vill ha fler mjukisdjur dom ska helst vara lurviga och gärna ha  små saker som sticker ut som extra ben, vingar, svansar och annat.

Hon tycker inte de hon har i samlingen räcker dessutom har hon tvättat sönder favoriten en lurvig bläckfisk som hon fick i julklapp ifjol.

Har ni Instagram hittar ni mig där dock måste jag godkänna er innan ni får se bilderna men där heter jag Virrhonan :)

/Virrhönan

1 kommentar: