söndag 11 december 2011

Sötaste luciatåget

mötte jag på stan idag det kom ett gäng hundar med mattar och hussar gående genom stan det var lucior, tärnor, en ängel och några tomtar, så mysigt och så fint och hundarna såg ut att gilla promenaden.

Vi såg ett luciatåg i lördags också på forlundas julmarknad det var också vackert och dom sjöng så otroligt vacker, hela marknaden är ganska julig och mysig trots att jag stod inne i en maskinhall men det är en av de trevligaste julmarknaderna jag står på. mycket besökare trevlig stämning och även i år blev det juligt och fint tack vare lite snöstorm under fredagen och natten till lördagen.

Nu ska jag ladda inför lite julklappstillverkning som tur var har jag inte så många kvar att köpa i alla fall vilket känns skönt, hoppas ni haft en fin 3 advent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar