söndag 18 december 2011

Lite juligt

Nu har jag julpyntat lite här hemma det rymms inte så mycket om man tänker på att vi hade 4 flyttkartonger julpynt men nu är det omsorterat och det blev "bara" 3 lådor kvar

Denna ängel är den jag nog älskar mest av alla änglar jag har i min samling, jag köpte henne i Lyon och det gör också att den betyder ännu mer för mig den är inte bara vacker i mina ögon, men fråga inte övriga familjer vad dom tycker om alla mina änglar :D

Försökte mig på att fota årets julkort med hundarna men det blev ganska svårt titta i kameran var inte deras grej och då matte sänkte godiset tja då blev det konster av Pepsi istället och Kiara har ju lärt sig att godis får man om man tittar i mattes ögon så varför titta i kameran :)

den enda julblomma som jag tål och som är välkommen hem till oss och jag älskar amaryllis och i år har vi två stycken med två stänger var så förhoppningvis får vi njuta av dom länge

Mina Rolf Berg tomtar har tittat fram ur vråna, jag älskar verkligen dessa tomtar och nu när vi inte kan pynta så mycket så blir det dom som får komma fram, maken brukar ge mig minst en ny varje år och då innan jul eftersom han vet hur glad jag blir då han överraskar mig, årets nya är tre små sjungande tomteflickor.

jag har även ett fint luciatåg men dom står just nu omringade av en hel del julklappspyssel men förhoppningsvis är jag färdig i början av veckan så jag kan städa bort allt pyssel och det blir lite mer juligt här hemma

mina krubbfiugrer är kanske inte vackra men sällsynta
och ljusstaken köpte jag i Frankrike och den är så fin och också ett av de viktigaste julpynten jag har och i år är det bara de finaste som fått plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar