måndag 24 oktober 2011

kristallsjukan och pysselträff

Jag blev jätte dålig i onsdags och hela världen snurrade för mig och ett tag kräktes jag direkt jag överhuvudtaget försökte röra mig, efter ett besök på VC fick jag veta att jag troligast hade Kristallsjukan, alltså kristaller på rymmen inne i örats balansorgan.
Dock har jag nog haft tur jag blev bättre ganska snabbt och vist har jag yrsel men det är värst då jag ligger ned jag var lite orolig att jag inte skulle kunna åka till pysselträffen i Ö-vik nått jag sett fram emot länge men bestämde mig för att försöka då jag ju viste att yrseln inte var farlig och de gör ju att man inte heller blir lika rädd då den kommer.
så till Ö-vik bar det av och skoj hade jag bilden ovan fick jag 2:a pris för är du intresserad av att se mer jag gjort som besök min pysselblogg http://pysselmamman.blogspot.com/ nu är jag dock väldigt mör och lite yr men nu får jag ju vila hur mycket jag vill hela veckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar