måndag 10 oktober 2011

Ändrat lite

Tänkte att lilla anden skulle få ge plats åt världens finaste hundar istället vist blev det ganska fint. Här tillverkas det inför höstens marknader, annars tar jag och hundarna det lungt för tyvärr har hösten negativ påverkan på min värk.
Föresten vill ni hälsa på mig på marknad är nästa marknad i Flurkmark den 29 och 30 oktober och nu var det iof länge sedan jag stod där men den marknaden brukar alltid ha bra kvalite på utställare och dessutom är den otroligt trevlig och en gång i tiden var det min första marknad och som ni ser fick jag mersmak eftersom jag fortfarande håller på efter 16år. och dessutom är det nära pytte byn mitt i skogen där min mor föddes och växte upp och jag tillbringat nästan alla sommarlov så det är nästan hemma för mig, det är även där de söta lilla lammet bor (som nu är ett får)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar