söndag 22 maj 2011

Lite av varje

På mitt kylskåp sitter nu ett väldigt fint tackkort
Gjort av fina lillkusinen som tack för scrapbookingsakerna hon fick då hon fyllde år
så otorligt fint kort och smiliesarna med tungor var ju bara så söta, tack snälla Klara ska bli kul att få pyssla med dig.
Maken har fyllt år och fick bla denna fina bok som jag gjort men som mina föräldrar gav honom ett helt underbart fint minne om våra år i Lyon trots att jag älskar att göra scrapbooking måste jag rekomendera dessa fotoböcker för hur mycket man scrappar hinner man inte göra alla bilder och ofta blir det bara favoriterna som hamnar på bild.
I denna bok har jag gjort månad för månad och lagt in både stora och små händelser under våra år i Frankrike så nu kan jag fortsätta scrappa favoritbilderna och veta att allt finns bevarat i denna bok också.
Lilla yrvädret ville också vara med på bild
eller så trode hon att matte kanske skulle ge henne en godis om hon var söt nog :)
Tänk vad fel hon hade ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar