söndag 8 maj 2011

Helgen

Maken och dottern åkte till Skellefteå för att gratta kusinen som fyllt 8år och L han så klart att leka häst åt K, vilken lyx det måste vara att ha storkusiner som dessutom gillar att leka.
själv var jag på pysselträff hela dagen och mer om det finns på min pysselblogg.

Idag skiner solen och ni ska få en sista söndagsbild även om det var 2 veckor sedan sist men nu är bryggorna på plats så nu väntar vi bara på lite värme i vattnet också.




Det blåser dock rejält idag och jag känner av pollen nått enormt och inte blir det bättre av att det blåser in i ögonen också men vill man ha sommar får man helt enkelt stå ut.



Hundarna var inte så badsugna idag istället njöt dom av att äntligen få "beta" färskt grönt gräs, knäppa hundar det där ibland kunde man tro dom var får istället.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Här är allt bra, men tyvärr uppdaterar jag inte mina bloggar som jag borde... Idag njuter vi av sommarvärmen, strax dags för en promenad.

    Ha det så gott! Kram!

    SvaraRadera