fredag 20 augusti 2010

När ett troll går till frisören

Efter en hel del småhintar från min frisör (och svägerska) fick hon idag äran att sätta saxen i mitt håret

detta är före, lite trollvarning eller hur

och så här blev resultatet försvann nog dessutom ett kilos tyngd från mitt huvud, jag lät svägerskan få mer eller mindre fria händer och är jättenöjd med resultatet, håret är lite kortare bak i nacken men ändå inte för kort.

försökte fota mig bakifrån också men håret var lite i vägen men lite ser man väll, har ett hår som vägrar ligga platt och fint baktill så nu klipptes det så att det ska ha lite ruffs där för jag är inte den som ägnar många minuter åt mitt hår varje dag det ska typ räcka med att dra kammen igenom det så är det färdigt.
Sedan bjöd svärfar på lunch på resturang piren i umeå är en skolresturang eller vad man kallar det i alla fall hade dom väldigt god mat till bra pris.

1 kommentar: