tisdag 11 maj 2010

Ösregn

ute och jag börjar bli less på detta väder men snart kommer värmen igen hoppas jag.

Vi har i alla fall börjat planera hemflytten och jag och L tar tåget hem till norrland och vi kommer göra ett stopp i Göteborg den 3-4 Juli för att vila upp oss lite och ha en minisemester i alla fall för några andra semester planer har vi inte räcker liksom med att flytta 300mil känns det som.

Så från 5 Juli är jag och L i sverige igen M kommer ju senare körande med min lilla twingo och hundarna, vi har hittat en liten lägenhet nära Nydala och granne med min lillebror så det blir nog jätte bra till att börja med sedan får vi se ska i alla fall bli skönt att samla hela familjen igen och få hem K.

men först ska vi avsluta här L har fullt upp i skolan med teaterpjäs som ska repiteras och snart börjar alla provskrivningar och först i slutet av juni är det sommarlov för henne så hon får ett lite kortare sommarlov denna sommar.

Kram Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar