torsdag 28 januari 2010

Väder

blir det mycket prat om just nu vetetusan vad jag ska prata om annars gör inte så mycket dagarna eller mina dagar ser ganska lika ut

antingen sovmorgon eller skjutsa L till skolan
sedan handla eller vila
Onsdagar kommer L hem till lunch annars är det bara jag och vovvarna
ibland hämtar jag L i skolan ibland tar hon bussen
sedan lagas det middag vid sju åtta snåret
ses eventuellt lite på film med maken och sedan är det sängen som lockar.

ibland träffar jag lite andra utlandsmammor ibland tar jag en promenad till marknaden men just nu håller jag mig inne för att inte frysa ihjäl men snart snart har vi varmt igen :)

föresten glömde jag nämna dagens väder -2 och ibland snöar det lapphandskar ibland regnar inget av det är speciellt bra speciellt inte om det fryser på i natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar