onsdag 31 oktober 2012

Pysselträff

I helgen var jag i Ö-vik och pysslade blev en del gjort kan man säga hela 9 LO, 8 Kort och en altrad ask och det är mycket även för mig jag fick även med mig två pris hem för en Lo och ett kort men dom får ni se senare nu tänkte jag visa de jag bloggat om inne på Nettans scrapbooking4you vilket är 4 av alstrerna från i helgen.

 Jag passade på att scapa lite med bilder på sonen först en lite äldre bild där jag gjort min egen bakgrund med en mask och distresser 
 Sedan blev det en bild från Storsjöyran i somras här kletade jag lite med färg och denna sida är nog min favorit från helgen
ett kort med lite färgklet blev det också och en helt underbar fjäril
 
Idag är det halloween så jag passar väll på att visa upp min dörrskylt dock kommer den inte sitta på ytterdörren utan på mitt pysselrum, på våran ytterdörr sitter en skylt där det står
 "här bor två spökrädda hundar så vi öppnar inte för bus eller godis"
om någon tänker komma  förbi så vet ni :)
 
Är lite mör efter helgen dessutom håller jag på att prova ut en ny medicin så jag är lite tröttare än vanligt men idag ska jag upp i pysselrummet igen för snart börjar julmarknader första blir i Överrödå den 11 november, funderar på vad jag ska hitta på för nytt i år nån som har en bra ide hojta gärna.
 
Kramar Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar