torsdag 17 november 2011

Hej tomten

Tänkte att du ville veta vad jag önskar mig i år jag visar lite bilder också men det behöver inte vara exakt likadant som på bilden utan det är bara för att det inte ska bli så tråkigt att läsa :D
plåtburkar jag älskar verkligen plåtburkar gamla som nya och dessa franska är underbar, skulle nog behöva en fin för tvättmedel eller kanske diskmedel
Rolf Berg tomtar samlar på så kanske en minitomte eller två eller denna årstomte för 2011
en muffin maker säkert onödig men ändå inte :) tror dessutom mina tonåringar skulle älska den också
kuddar, kanske inte vita men gärna sköna som passar våran blåa soffa
macarons matta totalt onödig men ganska rolig för en macarons älskare som jag
äppel svarv ja vad säger man men den är fin i alla fall och den har jag önskat mig i många år
en gasbrännare är lite av en dröm då kan jag göra massa creame brule med perfekt smält socker på toppen
ljusstakar är aldrig fel dom behöver inte vara ugglor men denna skulle passa til mina två ljuslyktor från lagerhous jag kan aldrig få för många ljuslyktor och ljus
en riktig gryta de är en viktig önskan så vi kan laga boufe borgoung lite oftare behöver dock inte vara just exakt detta märke egentligen är det den perfekta presenten till maken för det är ju han som gör dessa långkok och det är nog den enda saken på hans önskelista
annars skulle jag gärna vilja ha
- lovikkavantar
-hudkräm från body shop
- änglar gärna lite udda eller handgjorda
-----------------------------------------------------------------------
Att jag varit snäll hela året vet du ju redan
vi ses på julafton
kramar Virrhönan

1 kommentar: