torsdag 3 mars 2011

Lite reklam

Har via FB blivit testpilot hos smartson och just fått prova kladdkaka och pizza så nu ska ni få lite reklam dessa två produkter har jag testat.

Kladdkakan åt vi förra veckan och den var otroligt god och försvann snabbt och fick bra betyg av både tonåringar och maken.
Så har man ca 45:- över och ska ha gäster och inte hinner baka rekomenderar jag den verkligen den var minst lika god som hembakad och den var inte jätte kladdig men ändå mjuk och chokladig i mitten.

Sedan har jag provat Pizza vilket blev dagens lunch jag valde en med mozarella, den hade krispig botten och väldigt smakrik också nått jag kan rekomendera dock är den ganska liten i jämförelse med kartongen men det är väll så det brukar vara.
Jag åt en halva till Lunch och en hel skulle mätta mig ordentligt helt klart eftersom jag blev lagomt mätt av en halva.

Lovar att det inte ska bli en reklamblogg men ibland gör jag undantag
kram Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar