torsdag 20 januari 2011

En smygtitt


På facebook var det en utmaning lite som ett kreativt kedjebrev där man skulle göra nått till de fem första som även dom antog utmaningen mina 3 första kreativa presenter har nu skickats och jag hoppas mottagarna uppskattar min syn på dom, för jag har virkat nått som jag tycker passar mottagaren och hoppas jag inte förolämpar någon.
Har tre kreativa presenter kvar (jag var snäll och gör till 6st) och dom är svårare vet inte ens om det blir virkat eller av nått annat matrial jag har hela 2011 på mig men just nu är jag inne i ett kreativt flöde då det gäller virkning i alla fall så vi får väll se vad det blir.
Hoppas ni blir nyfikna av smygtitten i morgon eller på måndag (beroende på hur posten sköter sig) så ska ni få se alla tre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar