onsdag 22 december 2010

Pepparkaksbak


Det är lite hemligheter just nu i släkten då vi ska ha pepparkakshustävling på julafton så några mer avancerade bilder från vårt bak kan jag inte visa men hela familjen har varit inblandat och det kommer bli grymt läckert och det har gått åt mängder med pepparkaksdeg, godis och kristyr.


Annars så har det äntligen slutat snöa så nu vågar vi oss ut igen enda negativa är väll att nu kommer kylan hundarna tycker det är lite för kallt just nu.


Måste skryta lite också bror min var iväg och vallade åt skidkyttarna och ni som kan sport vet ju hur bra det gick för dom i helgen så storasyster är grymtstolt även om jag kan noll om valla vet jag att det liksom är väldigt viktigt för med dåliga skidor vinns inga guld.


snart är det julafton och julgodistillverkningen i gång för det är min lott på julbordet.
kramar Virrhönan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar