fredag 22 oktober 2010

Trött tröttare tröttast

Idag blev jag mer eller mindre ivägtvingad på en fotografering, det var min kära moster som hade fått erbjudnade om att ta med sig 4 vänner för att bli sminkad och sedan fotad och jag följde bara med pga att jag gillar min moster så.


Jag var väldigt skeptiskt till de hela i början men det var trevligt att bli ompysslad och fotograferingen var väldigt rolig dock har jag inga bilder att visa det var lite för dyrt för mig tyvärr, men min mor köpte en jätte fin bild och mina mostrar hela serier med läckra bilder på dom och min morbrors fru hon visade sig vara värsta fotomodellen och det blev väldigt många bra bilder på henne.


Dagen var jätte skoj men nu är jag tröttare än tröttast för efter fotograferingen gick vi ut och åt sedan har jag lekt taxi i snöstormen och även hunnit med att hämta hem maken från stan.


Sa jag föresten att det snöar ute alltså det SNÖAR det är riktigt härligt ute, nu ska jag ta min ömma kropp och gå isäng jag lär vara mör i morgon men dagen var så skoj att det är det värt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar